Drżyjcie coachowie, trenerzy i konsultanci, psychologowie, socjologowie i lekarze.

"Gdyby chciała się Pani czegoś dowiedzieć na temat swojej przyszłości w sferze uczuciowej,materialnej,zawodowej,zdrowotnej lub sięgnąć po poradę w jakiejś sprawie, jestem do dyspozycji."

Kilka dni temu otrzymałam ofertę (jak powyżej). Pierwsze ciepłe myśli drogą telepatii wysłałam do właściciela spamu, ale po chwili pojawiła się refleksja- czy ktoś z takich źródeł korzysta i ile można zarobić?

Pogłębiłam myśl zachęcając autora/rkę do dalszej korespondencji. Dziękując za ofertę spytałam o odpowiedzialność za udzielane rady; Rozumiem, że rady są odpłatne? Jaka forma umowy jest zawierana?
Czy w treści umowy możemy zawrzeć zapis o odpowiedzialności i podział kosztów w przypadku, gdybym podjęła decyzję- na podstawie omawianych rad.

W odpowiedzi otrzymałam gotową formułkę "Profesjonalnie zajmuję się trafnym odczytywaniem przesłania znaków runicznych.
[bla bla bla; tutaj sobie i Wam daruję wywód nt run- gdyby ktoś chciał zgłębić- zapraszam]
(...)
Można mi zaufać,gdyż do każdej osoby podchodzę indywidualnie,skrupulatnie i rzetelnie.Można pytać się o wszystko,(...) sprawdzić przyszłego wspólnika bądź kontrahenta, i.t.p. Dyskrecja 100%."
Pojawiła się i odpowiedź na moje pytanie: "Nie biorę odpowiedzialności za czyjeś decyzje i za czyjeś życie."
I przechodzimy do rzeczy [pisownia oryginalna]: "Proszę o podanie imie i datę urodzenia? 
Proszę napisać pytania na które chciałaby Pani znać odpowiedzi,a ja dostosuję odpowiednie rozkłady (...)"
A oto i poziom zarobków Wróżki on-line:
Cytując:
  1. rozkład runiczny podstawowy - 40zł
  2. rozkład runiczny przydatny gdy stoimy przed jakimś wyborem-120zł.
  3. rozkład runiczny partnerski - 100zł
  4. rozkłady dotyczące różnych sfer życia: zawodowa, materialna, uczuciowa, psychiczna, zdrowia i nauki - najbliższa przyszłość 40zł., na 6 miesięcy 90zł., na rok 120zł., na 2 lata 240zł.
  5. analiza,którą robi się raz w życiu dotyczącą celi życiowych (zarówno uświadomionych, jak i ukrytych), a także rolę, jaką się odgrywa lub powinno się odegrać w społeczeństwie - 200zł.
  6. analiza mówiąca o wrażeniu, jakie wywiera Pani na otoczeniu - 100zł.
  7. analiza,którą robi się raz w życiu, dzięki której dowie się Pani jakie posiada zdolności, umiejętności, słabe i mocne strony oraz wewnętrzne często ukryte motywacje,aspiracje i zdolności - 190zł.
  8. analiza karmiczna - polegająca na przyjrzeniu się przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Analiza wskaże Pani jakie działania z przeszłości mają wpływ na obecne życie, nad jakimi obszarami życia powinna Pani pracować, aby poprawić obecną jakość życia - 170zł.
"Za analizy preferuję płatność przelewem na konto": w tym miejscu podane  fałszywe imię, nazwisko, adres i Numer konta- ten już zakładam, rzeczywisty.

"Wyniki rozkładów wysyłam po zaksięgowaniu przelewu na koncie lub wysłaniu mi potwierdzenia wykonania przelewu na mojego maila: odpowiedni adres e-mail@gmail.comWyniki rozkładów wysyłam w tym samym dniu po otrzymaniu informacji o wpłacie, gdyż wiem jak bardzo ważne są informacje które przekazuje. Jestem do Pani dyspozycji!"

Drżyjcie coachowie, trenerzy i konsultanci, psychologowie, socjologowie, lekarze oraz cała reszta nas wszystkich- ceny oferowane przez Wróżkę wydają się być konkurencyjne.


Komentarze

Popularne posty